Oj framtiden knackar på dörren! :O

Jaha tiden går ju fort nu.. snart är de dax att ge sig ut i arbetslösheten om man inte ska plugga vidare..
Men då kommer ju miljoner frågor upp ska jag bo kvar här ett tag till? ska jag flytta? vad ska jag jobba med ( aja de är jag säker på :P) , vad ska jag göra med mitt liv.. ska man äns bo kvar i Göteborg ( självklart :D ) , hur ska jag leva .. aja de finns många frågor men allt löser sig som vanligt.. 
Dessutom har jag en del fördelar med den utbildningen jag ska gå.. efter utbildningen som pågår ett år så om jag får jobb då tjänar jag 27-28 tusen i månaden inte så pjåkigt va? :D jag är lycklig och glad utav 2 orsaker jag lever ett perfekt liv och jag bor i Sverige, men dett någorlunda hyfsat klimat .. .. okaj fölåt då väldigt skumt klimat.. kallt som 17 blir de snart igen.. PS

Ett grymt citat jag hörde i går: " De är inget fel att våga fråga, vara öppen, säga som det är, sluta att dölja saker & gilla livet, du har inget att förlora ! " ganska nice.. alla meningarna syftar väl på allt ex våga fråga va inte blyg , behöver du hjälp med nåt fråga, är du kär våga fråga personen!, har du funderat över nåt våga fråga! osv.. så .. hon som sa de va garanterat nån slags författare.. va vet ja... smart va hon iallafall.. 
Ja nu ska jag sälja imon igen.. börjar bli lite jobbigt att stå ute och frysa men nu ska vi upp till Borås å sälja slut WA MPs lager.. :O :D .. kram å ha de fint på er!

Kommentarer
Postat av: ---

Våga fråga.. jag vågar ju inte fråga

2010-12-11 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0