Nu kommer 2010-LISTAN

....... vi lever i ett skumt samhälle nu asså..
Listan ja HÄR kommer den!
Årets ( 2010s)

näst snällaste person: nisse 
Goaste: DU! xD 
sötaste: uppgift kommer senare...♣
bästa film: Unstoppeble
Sämsta film: Gandhi
Tråkigaste ämnet: Relionkunskap
Roligaste ämnet : Projekt Arbete+ bild
skummaste person; Nisse
Lustigaste: nån tjej i HP 3
finaste spårvagn: 373
Finaste person: Du så klart! 
Person som inte säger nej eller kan inte säga nej: Dagge..
smartaste person: Gampa H.
Study person: Oscar J.

Mest fjäskade för Dagge: uppgift kommer inom kort
5 vanligaste personer som ville bli ihop med Dagge 2010: räknaren överstigit max gräns..
person som tycker att jag är för snäll: ALLA... hahaha

personer som är/ var kära i Dagge, antal + 25 st 

personer som hatar Dagge: 0 st... inte än kotte.. 
bästa företag: WA Miljöprodukter
Spårvagnsförare: Alex O.
Lokförare: Maria H.
jobbigaste lärare: Så jobbig att jag inte kom ihåg namnet äns..
bästa lärare: Ingo MALM! 
Bästa bloggare: Svårt att säga har kollat max 15 gånger på 2-3 bloggar under detta året Maria S. å Nisses blogg.. men Maria bloggar mer än nisse så hon vinner över nisse hahaha...
bästa Göteborgare: Lasse Brandeby + Håkan Hellström
bästa STHLmare: Lars Winnerbäck
Nu va listan slut.. va inte du med på listan jo då de var du de gångerna de stod DU.. va de ju du hahaha erkänn jag e snäll.. xD
kram på er alla å en god jul å gött nytt er.. mitt nyårslöfte.. sluta vara blyg & prata flytande Göteborgska! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0