Musik hit å dit

Ja att jag inte har bästa sjung eller sång rösten kanske stämmer men min  låtar kanske inte är då dåliga ändå, jag fick i uppdrag ett göra en låt om tvättnötter , de e gjort i går fick jag i uppdrag att göra en låt om vintern & kärlek.. men en slags mysig stämning i låten och den gjorde jag i går eftermiddags, låten fick namnet : Jag kan gå..
Jag vara snäll å avslöja texten då eftersom de lackar mot jul.. hehehe, jag kan ju ha en dold talang att skriva snabbt en låt text å en ny melodi.. :P coolt.. 
en del ur: Dagges senaste låt: Jag kan gå! :
" Jag kan gå, jag kan nå jag kan älska å tycka-om dig, nu när vintern är här .....å du är så kär.."
Hur verkar de du har bara sett en del ur texten men inte själva melodin, men jag ar kommit på hur jag ska fixa till min röst samtidigt som jag kan spela in i Mp3 format och lägga till trummar mm i ett DJ  program som jag har... låten är klar innan jul kan jag lova.. då släpper jag den på Youtube troligen.. :P 
De va lite om musiken då ja.. hmm just de idag va sista dagen på Coop så himla skönt slippa gå upp 5:30.. för  att förja plocka lökar ( hur härligt är de å känna den här lukten av lökar kl6 på morn? eller halvmögliga apelsiner.. ush hehe.. , men jag gråter inte för de.. 
Ha de fint på er å ta de lungt ute de ska snöa senare i veckan å de ska även bli kallt å halt som de redan är.. :O ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0