lättaste läxförhöret någonsin..

Idag han vi läxföhör me Ingo ( Sveriges goaste lärare?) och där handlade provet om kapitel 11, miljö.. rena barnleken..
ex. vad är växhuseffekten , uppvärmning av jorden eftersom vi släpper ut massa farlig kolsioxid, om 10 år kan jordens medletepratur öka med 5-6 grader vilket kan jämföras nu om det är 4 minus i nordpolen smälter in isen å de blir inga översvämningar men är de 6 grader varmare.. 2 plus då smälter de å Manhattan eller hur de nu stavas är borta snart.. :S .. Så tänk på de innan du sätter dig i bilen ...sen en annan svår fråga för vissa vad i hela Hisingen är ISO 40001? De är en miljöcertifiering... de va väl itne så svårt.. även om provet nu hade 15 olika frågor.. hehe
nu ska jag ut i trafiken på spårvägen jag tjänstgör där å har jouren hehe så o jg har inget för mig i kväll med några kompisar eller tjejerna så ska jag bort för att jobba från 19-20:30 är de.. sitta i en varm vagn.., eftersom jag har jouren så blev jag tvungen till att ta en snabbt abonnemang imon med. 18-18:30 lagom tills festen börjar.. hehehe
Ha de gött på er nu! MVH  Dagge from GÔTEBORG! <3 ( vem annars  skulle skriva de på min blogg.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0