Jag vinner men låter dig vinna.. :P

Jag e som vanligt fullbokad nu innan å efter jul.. fester, släktingar, polare, bröder.. nee inte bröder hahaha.... å sånt.. men vad ska man göra för märkvärdigt under 2011.. jag har dock planer på en del saker jag ska göra nästa år som jag inte gjort eller hunnit göra i år..
och under veckan ska jag ranka årets.. snällaste, snyggaste, mest stötande, roligaste, skummaste,smartaste, skönaste  å bästa film, sämsta film ( kan redan nu säga att de är Gandhi med ett " Titanic avslut" ett sorgligt slut dvs.. är du med på listan.. håll koll på bloggen under veckan så kanske du är nominerad till något av dom kategorierna??
Priset.. nja de blir väl inget pris men du vinner Dagges ära om de e nu nåt märkvärdigt.. PS 2 dagar till sen e de jullov.. kram på er å GOD JUL i förskott om man nu kan säga så.. **********... de e snöflingor ser du väl xD ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0