Xtra många ZZZZZZZ idag :P XD

Hahaha skum rubrik va.. ja de är mycket skumt som händer nu förtiden, idag somnade jag ovanligt många gåner orsaken va en väldigt skum konsert som va ganska kass.. sen va de religon kunskap.. ZZZ när man bara tänker på de.. men de bli en tupplur för ca: 3-4  min innan någon upptäcker att jag sover.. pling i mobben ett väckande sms.. de va ingen mindre men ändå inte så oväntat Maria.. hon är vaken iallafall & övervakar mig å de e ju bra.. hellre ett sms från hon än att läraren säger till mig antagligen såg väl inte läraren att jag sov eller så var de än vana.. att jag sover..AHAHAHA :P
men sen va de dax på bussen igen att somna.. ZZZ så ringer mobilen å de e nisse som har lite problem... sen va de löst  å jag somna oturlig en o igen.. sen ringer den igen efter typ 40 min.. de e Gampa som under hur morgondagen blir...
Så ja har sovit lite idag men tur att andra är vakna.. va hände annars i mon får jagta jouren på spårvägen , de har ett abonemang på en spårvag där någon måste vara säkerhetsvakt, konduktör vilket blev jag då... sen ska jag upp till Allum partille å möta en kompis, Gampa där han praoar på Clas ohlson å jag behöver grejor till min nya data .. å han får 15% personal rabatt.. aha im smart nu asså...  
men ha de fint på er nu å väck mig ifall du ser att jag sover på bussen eller i klassrummet XD

Kommentarer
Postat av: dsdf

feeeeeett tråkig

2011-03-28 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0