Jag fattar..

Just nu kom jag på varför de så gärna vill ha med mig på abonnemang på spårvägen .. som konduktör..
idag har jag fått kommentarerna..: Jävlar va söt du är.. jävlar va snygg du är osv.. jaja jag kanske e de i kostymen då... en del vill typ inte gå av vagnen utan vara kvar en stund å bara prata.. Du gäller de att vara proffsig och säga rätt:  eeehmm jag vet att jag å snygg å de tackar jag för.. ni e jätte söta med men jag har en liten tidtabell att hålla.. så vi får träffas någon annan gång.. Så får man dom att tillslut att gå av.. men är de så himla märkvärdigt i hedliga 60 tals kläder.. jaa antagligen. hahaha.. Men som tur är är de på 3 av 5 abonnemang de förskommer att de är yngre personer än äldre..
Men de är även kul för dem äldra att åka de känner igen mina kläder och vagnen och du får jag dra hela historien hur vagnen fungerar , hur gammal den är, hur fort den går osv.. ganska kul ändå att berätta för 40 ta-listerna.. :P
De kommer väl upp bilder på dagens arbete på facebook om en liten stund.. kan du hålla dig till dej xD.. ja e kan du..  för så här tycker många att de är snyggt.. å de e 60-tals stil.. vilket kanske håller på att bli populärt igen.. :O ..:DHÄR FINNS EN BILD LÄNK PÅ HUR JAG GÅR KLÄDD MED VINTERJACKA :p Ha de fint å de e galet halt ute nu så du vet.. :O:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0