Hur coolt som helst!

Nu har WA Miljöprodukter kört igång en facebook kampanj där jag är huvudpersonen , de personen som vill kan få en egen låt, där får man välja genre först, ska låten va : rolig? sorglig?  romantik ?eller lite annorlunda? Du väljer jag skapar.. ungefär så... jag är inte för att vara något ego eller nåt sånt men jag vill påstå att jag är ovanligt lätt att skapa en låt och en grymt bra melodi på typ en dag.. ex. jag gör låtar när jag e rastlös å den senaste låten heter:
Du har ett hjärta av guld! 


Är du sugen på din egna låt.. med en unik melodi  och text? Då kan du läsa här: http://www.facebook.com/pages/EcoSafe-UF/262134438787 eller  om du inte har facebook så kommenterar du här på bloggen.. de räcker med för namn å genre.. dock behövs mejl för att skicka texten... 
nu ska jag fixa ihop en mysig tvättnötts låt :O låter otroligt svårt men detta fixar jag utan problem.. :P
Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: väldigt anonym

Gör en låt om: Vintern & kärlek!? har aldrig hört en sån låt den ska gärna va mysig med..

2010-12-14 @ 17:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0