lite skumt & lite jul-humor

Jaha idag är de självaste julafton som snart är över.. .. snart kommer en till period med lite mera mirakel eller ja nyår.. vad jag vet just nu ska jag upp till en tjej kompis i Angered å festa.. så jag kommer troligen inte att minnas 12- slaget dagen efter hahaha...eller var jag gjord under natten.. men vaknar.. å upptäcker jag är ju inte äns hemma... vem är jag hos då.. just de.. hon ja... hahaha... dock sa hon nåt om en överraskning .. aja vi får väl se vad de  e.. men nåt annat som nån sa , som fastnade på hjärnan: " du e ju oskuld å de ska vi ändra på" ... ... inga kommentarer på de.. hahaha.....
Nu lite Dagge-humor....
Två kommunalarbetare " jobbar" sen börjar en av dom banka med en spade på en snigel.. då komemr den andra arbetare springandes till han å frågor varför dödar du den den snigeln?
- För den har följt efter mig hela dagen! XD så jävla bra va? Jag är ju född till att vara rolig eller hur?
aja de va min underbara farfar som kom på den han skulle lätt kunna slå Johan Glans i stand-up.. jag själv har väl ärvt de efter dom :p
Kram på er å God jul å ha ett Gött nytt 2011 de e  6 dagar kvar.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0