Gôllit va?

Så jag har ju 2 nyårs löften som jag ska infria:
1: Sluta va blyg
2: Prata flytande Göteborgska..
Just nu har jag inget att skriva om kolla bara gårdagens 2010 lista kan va kul att kolla om DU står med:P xD :O ;)

Här kommer än ny lista som är kort men som heter: 7 nya smeknamn eller "dagge" saker jag har blivit kallad under 2010:
- Dagge-hjärtat
- Daggeman
- Daggelito ( artistnamn :P )
- Daggmar
- Sötis Dagge
- Göteborgs daggen
- lill- Dagge
nåt mer kul att skriva om nepp de va allt. frågar du inte så får du ju inte veta så fråga om de är nåt du undndrar över , ja va kul jag gör en till hopplös lista men de 10vanligaste frågorna jag fått under året:
- När börjar vi?
- Vad är klockan?
- När går vagnen?
- När går bussen?
- Har du körkort?
- Är du singel?
- Gillar du rô-vin?
- Hur gammal e du?
- Varför är du så snäll?
- Är du så full redan?
................. Nu svarar jag på dom med xD:
- NU
- Strax nio
- om 2min
-om 20 sekunder
- japp
-tror de men ändå inte..
- nja faktiskt ja.. bättre än vitt...
- 19...
- för att blir glad när jag gör en människa glad & är för snäll
- Japp jag e packad...

Ha de fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0