Fästa då va

Ikväll är de dax att slänga ut de gamla året å in med de nya ( ett år kvar till den påhittade domedagen 2012)
Nu blir de fest i Angered aja först ska man på en middag ( verkar va en spårvägstradition ;) ) sen upp med Anki.. Bettan  å henne polare till Angered för att bli fulla å fira nyår å tolvslaget.. har en magkänsla att jag inte kommer minnas de.. 
Nu ska jag dra ni som läser bloggen få ha de fina fisken å SMS eller ringa til mig efter 22 går men då kan jag inte stå för vad jag säga ( om ingen annan svarar i telefon) då jag inte är i alkoholfritt tillstånd..
PS jag vill nog ändå påstå att de va bättre förr... Ha de fint å GÖTT BYTT ÅR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0