Avslöjas lite ur GBGS Änglar- the komedifilm..

Eller de är inte bara jag de är några grabbar till där vi jobbar  & skriver manus.
Göteborgs Änglar - the komedifilm , låter de bekant.. ?? inte då söker du på facebook och youtube så kan du se lite..
jag är ganska glad att jag har en huvudroll iallafall.. :P 
Jag kan avslöja lite hur de fungerar när vi filmar är vi ungefär 3-4 st, beroende på vilken scen vad som krävs..
Att göra en film del på typ 10 min kan ta 5 dagar att göra! Just nu är de aktuellt med del:4 där jag ska vakna på morgonen i min säng som ligger på täcket, somnade med byxorna på.., en keps på huvudet och en svettig strumpa nästan vid näsan...trevligt att vakna upp så va..? De är lite vad som händer , egentligen får jag inte avslöja handlingen men lite är ingen fara..  senare kommer jag att gå vilse i skogen och halka på isen å ligga i koma på Sahlgrenska.
min film karaktär är raka motsatsen till min riktiga personlighet i privatlivet, jag är aldrig arg eller nåt sånt haha...
Jag lider i filmen av ett problem . Ilska, där jag gå hos en teraput med de hjälper inte så jag måste bo på ett hem där jag behandlas typ dygnet runt, jag övervakas, t.o.m när jag ligger i djup sömn..., för att få bukt med problemet vill några forskare göra mig arg hela tiden och mer irriterad till jag itne orkar vara de, hur skulle de va att vaknar själv, ingen i huset med stålhandbojor bakom ryggen....!?!?!!?...Då börjar man inte skratta i 1:a hand.. Handbojarna va ditt satta för att göra mig arg på morgonen och låte mig få ut min ilska.. nu har du nåt att skratta åt kanske detta kommer att bli inspelat under jullovet :P 
Vill du vara med som statist eller få en roll ingen är omöjligt vi har just nu 2 st som är intresserade  att vara med, du är välkommen du med o du vill...ps läs mer på GBGS Änglars Facebook.. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0