Året som gått vad har hänt?

hej på er alla törnrosor .....? varför kallar jag alla så eller bara några säger jag de till varför ..vet inte bara säger de.. .. ?  ----------.-----------------
Vad har hänt mig under året jag har gjort den del saker jag aldrig gjort innan kan ju jag säga å en hel del skumma saker. Har upplevt mycket mera än vanligt.. har hänt mkt roliga saker osv.. ja de kan du läsa om imon förhoppningsvis.. där avslöjas hela året för Dagge i detalj.. dock inte varje dag.. hahaha 365 olika händelser.. OMG ingen som pallar att läsa om de..

Ha de gött nu alla törn... Västra götalands bor.. ;) å Sverige bor eftersom de finns några uppifrån som läser bloggen med.. jag tänker på er med så klart :P även på er skogsbor.. jag tänker på er alla här .. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0