5 saker du inte visste..

.. om Dagge.. ( mig då :P )
- Min Favorit deckare eller hur man ska säga e Johan Falk, därefter Beck...
- Min favorit artist /grupp är flera: Håkan H., Lars W, Green Day, Coldplay m.fl
- De bästa personen jag vet ... vet jag inte ...
- Den snyggaste personen jag vet,  vet jag KANSKE men de e ingen som vill veta de så jag hoppar att avslöja de..
- Den roligaste grejen jag vet är att.. göra nåt som inte är tråkigt
- Den skummaste saken är nog .. nåt som gör någon ledsen
- Den... nu har de gått över 5 saker..

Nu ska jag kolla klart på Beck.. därefter lite Scrubs  ( ok jag vet de är repris tyvärr även om de nya scrubs avsnitten inte har kommit igång här än) sen sova.. i min varma mjuka skön mysiga säng som jag längtat efter hela deagen efter en kall dag på Borås Djurpark.. där de luktade apa eller tiger .. vi va i huset med Tigrarna.. hahaha :O dom va inte sugna på att äta upp mig eftersom jag är ganska smal å de finns inte mkt fett så de kollade nog efter andra... ( puh ;)

Ha de fint på er i mon är jag inte i plugget för en vid halv tolv.. .. äntligen lite sovmorgon.. HDG :D Zzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0