24 timmar

Just de nu är de 24 timmar kvar utav 2010 sen kommer det året aldrig någonsin , ever and never tilbax :O 
Jag kan va snäll å avslöja att jag har ett par nyårslöften som ska verkställas från och med 2011-01-01 00:01...

Ett av dom är att prata flytande Göteborgska under 2011...att sluta va allt för snäll ( tror inte jag klarar de löftet), och ska börjar träna mer gymma, få en någorlunda "smartare" mage få upp kondisen till ett bättre skick å bli mer hälsosam de sk. perfekta livsstilen.. ja de löftet kan jag börja med redan första januari.. de är inte ens svårt.. 
Sen ska jag försöka uppfylla några drömmar jag har med under 2011.. jag kan försöka för bättre att försöka än att skippa de.. nu har jag slängt upp 2 blogginlägg på en dag vilket e rekord , orsaken e att jag har ovanligt många läsare har passerat 65gränsen nu... men redan nu har ju några som inte kan hålla s börjat skjuta fyrverkerier .. tror dom att de e nyår redan nja vänta 2 min till( när detta skrevs)då e de nyårsafton.. men sen e de 2011 :P

HA de Gött på er å GOTT NYTT ÅR PÅ ER  vi hörs om ett år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0