Att våga tro..

Ett fint utryck by mej ( Dagge) : 
Den dagen du tror på tur, den dagen kommer att ske när du verkligen vill, dock kan de va svårt.. ge inte upp, tro & kämpa, va lite envis.. oturen vänder till tur! både med spel, kärlek & livet......våga tro.. :D Jag lovar.. ;)

De fungerar för mig...  jag va 100 meter från busshållplatsen.. .. och så.. jag börjar historien från 0 .. jag hade precis gått hemifrån i morse.. jag va 150 meter från hållplatsen klockan va 6:50.. bussen gick 7:07....  linje5 kom , den körde förbi.. hållplatsen va tom .. då räknade jag ut att de hade gått en 6 & 10 tidigare med.. :S.. mindre bra nu hoppas jag att en vagn e tidig och jag tänkte verkligen.. Ta  de lugnt du hinner med en god marginal... typ.. trodde jag...  när vi väl va i nordstan va klockan 7:06... . 1min kvar.. till bussen går.. de va även en hållplats kvar.. nu va jag framme Brunnsparken.. nej klockan är: 7:09... FAN_.... Jag sprang.. eftersom jag visste att jag trodde på TUR...
då när jag va 100 meter från hållplatsen såg jag hur bussföraren stängde dörren.. noooooooo.. han börja köra... FAn .... men föraren hade troligen sett mig jag va på sidan vid trottoaren ... 70 meter från hållplatsen bussen stanna och öppna dörren.. Tack sa ju jag glatt!... Jag han med bussen! .så våga tro på tur.. de har jag inte gjort innan!

Ha de fint  / Dagge :PDörrarna va långsamma & klockan var 7:09.. då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0