Vanliga, ovanliga , extrema saker jag aldrig gjort!

Här e en exklusiv lista på saker jag aldrig gjort/ ( varit) än....
- Åkt helikopter
- Druckit sprit eller öl medvetet
- Varit extrem full
- Hållt i nåt som vart mera värdefullt än 21.00000 kr ( jag har hållt i saker under det)
- Hoppat bungyjump
- Varit vaken i över 49 timmar ( mitt rekord e 30timmar  typ)
- Gjort de där
- Kört tåg
- Gjort en film som varit över 2 timmar lång
- Kollat på Tv i över 5timmar
- Aldrig upplevt när döden upplevelsen ( jag har alltså upplevt den)
- Aldrig fjäskat för en lärare, tjej, chef eller nåt ( dvs jag HAR gjort de)
- Vart väldigt full på fester ( kanske lite, lite.. cider då..)


.... nåt mer du tror jag inte har gjort????.......

Om du nu är förvånad att jag aldrig gjort de.. druckit eller nåt så beror de på att jag inte älskar de men klarar knappt av de, sprit smakar ju inte gott utan nåt slags gift, ps visste du att alkohol är ett slags gift :P hehe
Ha De Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0