Svaret

Nå vet ni va jag / dom  gjorde?

g>Här får du 5 alternativ ett är rätt, du får gissa så klart!

A: Vände mig om , börja hångla med den som vissla & sa nå va de bättre än du trodde? :P
B: Vände mig om, fick en nockout, vaknade och upptäckte att jag losat oskulden för 2:a gången?
C: Den som vissla sprang fram å gjorde nåt oväntat...?
D: Jag gjorde inget, jag hade ju bråttom till kompisen?
E: På nåt höger, fick hon omkull mig...?


Va de lätt eller svårt att gissa?n är de A,B,C,D eller E?

Jag väntar en dag till med svaret.. :P

Ha de Gött och om du nu inte kan somna för att du vill veta vad jag/ tjejerna gjorde så kan du sms:a så får du de rätta svaret, Ha de Gött nu :), men för att de måste du kunna Dagges nummer med ..hehehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gissar på c eller d, mest på d

2010-04-04 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0