SMS:et jag gör publikt..

Jag fick SMS idag...jag tror inte de va hemligt och numret va lika hemligt de...Jag vet inte om flera har fått sådana konstiga sms.....SMS:et lyder iallafall exakt så här:

Från och med att du öppnat detta brev( smset), kommer du att bli kysst av ditt livs kärlek innan sommarlovets slut om du nu inte bryter mot en regel. Imorgon kan de bli den bästa dagen i ditt liv eller i veckan. Bryt inte sms kedjan osv..... annars får du otur....blablabla.....


De är för mkt att skriva ner men otur de har jag redan ( hahaha) numret finns inte i någon data bas men de kvittar bästa dagen i mitt liv vet jag redan och de e när.. jag har en egen lägenhet i City så klart om inte de kommer bättre dagar än så..?


Vet du nått om detta ring efterlyst 00000-1234567899876543210 ( hahahaha) eller sms:a  0730-550377 med NAMNET så klart :P
Ne de behöver du inte göra jag vill helst inte veta vem som skickade de... de kan va de värsta därför e jag smart och inte ta reda på vem som tror att Dagge skulle kunna bli i hop me någon nu, de e ju bara vår ....hehe..dåligt humor där... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0