Skriftligt avtal gäller

Svaret är eller vi börjar så har istället:

A: Knappast att jag skulle göra nån sån drastisk, oväntad vändning sån e ja inte..
B: Alternativet är ju inte helt omöjligt i dag men just nu stämmer det inte...
C: Den som vissla var lite för blyg som tur va ..så inte de alternativet..
D: Nu börjar de likna nåt jag hade bråttom då..
E: Att få om kull Dagge e svårare än man tror hahaha..
Rätt svar: D

Sen börjar många en av dom Nisse bli lite orolig att ja har alldeles för många tjejer eller nåt sånt så nu ha jag ett skriftlig avtal att inte på nåt höger avslöja vad som händer mellan tjejerna och Dagge under än månad...

Ha De Gött ! å Gla efter skotts påsk!


Kommentarer
Postat av: nisse

Japp! nu e det kört seriekrocken xD



Men jag gör det för att dagge skall få lite privatliv!

2010-04-04 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0