Så blir du känd!

Dagge själv är ju hyfsat känd ( ibland hälsar ungdomar på mig jag inte äns känner men som om de kände mig jättebra hehe)  på skolan men nu menar jag ännu kändare än så. 
Då måste men vara snygg och eller ja om man inte redan e de så... :P .. sedan måste folk veta att du finns och att du inte är än i slumpen.. man måste göra nåt speciellt göra nåt som exempelvis vara med i tv eller film , vi har redan utvalt ett par som vi kallas för änglarna , Göteborgs Änglar -the komedifilm, den kommer att göra dom som medverkar väl kända på Internet, de e så de börjar ,sedan ska vi kontakta  SVT / TV4 mm om du är intresserade och då blir alla skådisarna helt plötsligt stenrika och kända som.. Joel Kinnaman som nyss blev reklammodell för MQ...
Så gör nåt stort som skådespela, va med i Tv, tidningen nåt som alla ser..
Grattis till de medverkande i GBGs Änglar framgången har börjat! Resten,beklagar eller så kan ni alltid kolla om de finns statist platser i filmen.. eller nån annan.. 
Ha de gött alla blivande kändisar ;)

Kommentarer
Postat av: daniella

HÄR ÄR MIN JÄVLA ADRESS DAGGIS

2010-04-23 @ 11:12:43
URL: http://daniellasofialisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0