Nåt hände när rälsen åkte ut

Jag pratar tydligare, å lite bättre röst  å lättare inget järn som som skaver eller retas i kinden på mig.
Så nu ska ja göra de pinsammaste  jag gjort, men jag gör de får låtens skulle inte min.
Låtar som snart finns på Youtube, Dagges som fixat låtarna e ju då:
- Kom Änglar
- Himlen

Vågar du äns lyssna på låtarna e , du rädd att dom ska va dåliga, de behöver du inte jag kan garantera att själva låt stilen asså typ rock, mjuk musik med mera e lite Lars Winnerbäck -stil men Kom Änglar e inte samma låt som LW. gjort.
Alltså jag gillar ju fanemig att göra musik men att hålla på med de som yrke.. njee helst inte...
Du får så klart länkarna till musikvideon...senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0