Mackans(Dagges) XD-humor :P

Men först mitt schema för veckan, Så här ser min vecka ut :
Måndag: Skola
Tisdag: Ö&B
Onsdag: Ö&B
Torsdag: Skola
Fredag: skola
Lördag: Hemligt
Söndag: Inte lika hemligt som lördagen

Så ser de ut om å om igen som en CD-skiva som har repor som hackar om om om å om igen.

Talang 2010! Att vara roligt är inte svårt speciellt när man e de hela tiden , helt naturligt. Jag är oftast roligt och inte " orolig" hahaha förstår du motsatsen till roligt - oroligt hihihi..

De finns saker jag trycker e tråkigt , en av dom e när personer e ledsna eller inte glada därför älskar jag att göra alla glada och på topphumör igen, så nu kan du få skratta lite åt skämt jag har kommit på under helgen :P

nr#1:
- Vet du vad du får om du korsar en gullig tjej med en  miniräknare?
- Nix inte än aning?
- Jo då får de en tjej du kan räkna med! XD

nr#2:
- En isbjörn möter en brunbjörn och säger:
- du verkar ha haft en fin semester på vid Medelhavet! xD

nr#3:
- Du som jobbar på Bergakungen ( bion i GBG) kan väl skaffa mig fribiljetter lite då & då?
- Jodå men du som jobbar på Swedbank kan väl skaffa fram några tusenlappar lite då&då?! xD

nr#4:
- Privatperson: Varför sätter ni inte upp någon varnings skylt i den kurvan som jag kör av?
- Vägverket. Jo de gjorde vi men då hände de aldrig några olyckor så vi tog ner den!  xD

nr#5:
- Jag skulle ring dig för länge sedan, Maria men du vet hur de är.. de kommer alltid något i vägen...
först storstrejken, sedan 2:världskriget och de 3:dje.... 

nr#6:
- Du vet du möjligen varför vild gässen flyger söder ut?
- Japp de är ju för långt att gå! xD

nr#7:
- Jag gillar fiol bättre än piano!
- Va de gör jag med, spelar du i någon orkester ochså?
- Nej jag jobbar på en flyttfrima! XD

nr#8:
- Tjena va fin du va idag, vad önskar du dig då?
- En fönsterruta som är 50x100cm
- Okaj, vill du ha den inslagen?
- Nej tack, jag har redan en sån hemma! xD

nr#9:
- Min gulliga dotter är supersmart , hon är 1½ år och hämrar fåglarna.
- Va hur då?
- Hon äter daggmaskar i från jorden! 

nr#10:
- Två flytt gubbar flyttade ett tungt piano, då se den ena:
- Du vi måste nog dela på jobbet du tar pianot, så tar jag ansvaret! xD

Hoppas nu att du är gladare och har skrattat nu de kommer senare i veckan mera humor så klart!
Ha de fint alla glada Väst-Sverige bor! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0