Jag är utnyttjad , då nytjar man tillbaka :P

Om du är på din praktik plats så tänker du va kul att jag kanske får sommar jobb , men om vi tänker på chef nivå låter de så här:

Mohaahahaha .. eller kanske inte riktigt så men typ så här: Gratis, svart arbetskraft som är laglig, kan de bli bättre?!
Nix inte för företaget, de går ju med vinst och broende på affären så behvöer deitne ha lika många anställda, ganska fiffigt.

Men vi säger nu att du är utnyttjad till att jobbar .. jag använder ordet får hårt men....  då kan man göra nåt som kallas för vinst alltså hela pefekta saker som butiken slänger liksom ÖB: Hela kaffebryggare, mixrar, fritöser,  bord, stolar, brödrostar som inte säljer slänger dom.. de kan ju nån som kallas för Dagge plocka me sig..hehehe de e ju miljövänligare med!
Jag har tänkt lite på de där med de och på lördag e jag å nisse i kinna å säljer för miljon-företaget EcoSafe, då tänkte jag sjunga  för att locka kunder om de nu inte ger motsatta resultat.. skrämmer asså... hihihi...
Ha de gött alla älskvärda, levande personer i från hela stora underbara Väst-Sverige....

På bloggen i mon: SÅ BLIR DU FRAMGÅNGSRIK OCH VÄLKÄND I SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0