Inget märkvärdigt & lite nyheter!

När man va mindre va de mer viktigt att veta när man fyller år även när man har namnsdag som jag har , tur att namnsdagar inte e så viktiga längre men jag tänkte att de 25 april i dag har ju Markus asså jag namndag,men om de även finns Dagge som namnsdags namn så vore de nice jag har namnsdag 2 gånger om året och fyller år en gång hahaha.
NYHETER: På våren man bli kär eller får skrattsjukan, jag fick skratt sjukan...fullträff...
Jag fattar inte va de e med mig, jag skrattar åt allt , i dag åkte kompisen hem som vart här i 2 dagar i sträck nu haha rekord... men asså jag skrattat om man säger exempel nåt kul ord asså typ bussbåt... va e de? typ sånt tjöta vi om runt klockan 02:30 i går natt hahaha .. bussbåt.. asså de låter inte kul nu men läs detta klockan 2 nästa helg eller sent på natten så skrattar man konstigt nog , iallafall vi två...
Så skrattsjukan e lös, den ersatte svininfluensan.......
Så om du skulle prata mig mig välj rätt ord annars e jag på topphumör och skrattar tills .. jag ligger ner på marken... hehe .. och skrattar vidare... men nu har sjukan lugnat ner sig lite men de kommer efter klockan 20 men kan komma på dagen med , symtomen på sjukdomen e att man skrattar, om du börjar le kan du blivit smittad av skrattsjukan..HAHAHA ;)


Oj jag har läxa jag inte har pluggat på nu måste gå.. men jag ska inte gå för  att plugga de e inte så roligt hehe

Kommentarer
Postat av: nisse

dagge, jag har 4 namnsdagar :) kristoffer, sune, erik o nisse :) och duhar ingen läxa, prov e d hahaha, o jag slipper! xD

2010-04-25 @ 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0