HÄLSA: Dagge har nåt som alla vill ha!

HÄLSA: Kanske alla eller de flesta av oss.. Ett experiment som jag har gjort , under 1månads tid har jag ätit vegetariskt men mkt fett i all maten, chips i helgerna mm allt som är riktigt äckligt mycket  fett på..blä..


För en normal person gå upp ganska mycket vid de förhållandet och även den " raka" linjen skulle böjas... men Dagges kropp har en funktion som gör att de är svårt för han att bli tjock, min kropp tar inte upp allt onödigt fett!



Så om jag nu skulle träna hårt osv... så har jag inga problem med att få bort de lilla fettet jag har på magen och få fram de som kallas för tvättbrädan eller plattemagen på Göteborgska :P  hehehe..


Låter de inte gött? Jag kan äta, äta äta äta och äta lyxmat, fet mat och inget händer med min vikt typ..


LÄNGD: Jag väger ju runt 60 och normalt skulle jag väga 65 eller mer, men jag är ju smal &medel lång( 173cm).. kort kan jag väl kallas ibland med efter som genomsnittet är ovanligt långa så kan man kalla sig kort om man är 18+ och under 140cm.
Men kom i håg utseendet spelar ingen roll... iallfall för mig..

Ha de Gött och här har vi sol och jag går i shorts .. GBG+värme+sol=sant.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0