Älskad av att va hatad?

Varning! ni som är eller gillar stockholmare får INTE LÄSA DETTA! 
Ibland är man älskad ibland hatad, hat e svart älskad en nån annan färg, men just nu finns de mkt hat i Stockholm , jag själv har just nu bara 4 personer från Stockholm som inte förstår att tvättnötter ska konkurrera ut tvättmedel, EcoSAfe sökte ett stipendium men fick nej.. NEJ vad då nej??

Tvättnötter e ju världs revolotuonerande! Typsikt gamla konstiga stockholmare som är över 45+ ne jag har inget e mot sthlm eller nåt men de finn snälla där upp med, men de finns 4 just nu som inte vet hur man ska tänka straight :P 
Så där va 10.000spänn borta.. jag e ändå glad eftersom jag har kvar skratt sjukan ..så de blir +-0 alltså men lite mera + för de hjälper ju inte att va nere.. va glad du bor iSverige! ;) Ha De Fint! ( HDF) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0