Alkohol +Dagge= ????

Hur ovanligt e de.. jo väldigt ovanligt att en lite pöjk från Göteborg som snart e 19 .. aldrig har blivit full....medvetet då hehe, jag vet inte om jag spydde efter den lilla incidenten med saften och de där med loka flaskan.. jag va ju full och minnet sviker då ju... hehe men att bli full med mening har väl 99,8 % av sveriges befolkning gjort.. de sista 0,7 % e Dagge än av dom,för att göra HP glad sa jag kanske, men inga garantier bli full innan sommarlovet.. annars under sommarlovet... :P LW . konserten , hur den går , vet jag inte ,blir jag full eller inte de avgör ödet..., vad som händer efter de avgör ödet.. ödet avgör allt typ..

men när jag e lätt full eller låg halt av alkohol i kroppen e jag ännu snällare än vanligt , har svårt att pricka tangentbordet s knappar rätt, Cider, stark cider kan jag dricka hur mkt som helst av... tror jag de gillar ja, men efter 3 st blir jag lite , lite yr hehehe, jag måste härda mig lite hahaha Några frågor då va Dagges 1:a lektion hur en Göteborgare som aldrig gjort de gör de :P... 
MEN VARFÖR SKA MAN EGENTLIGEN DRICKA  ALKOHOL? jag fick ett svar där med: Man vågar mer, hahahaahahahahahahaha .. vågar mer, säg nåt jag inte vågar göra nu som jag hade vågat när jag va lite full???Jag väntar på ett svar från varje läsare, du e dömd till att svara hihihi...
Ha de gött.. jag väntar...... :P

Kommentarer
Postat av: Veronica

Alkohol är en förstärkare. Om man är glad så blir man ännu mer glad, är man ledsen så blir man ännu ledsnare... Men om man är ledsen och bestämmer sig för att bli glad och är lite glad, då kan det göra att man blir ännu gladare. Dock blir det ännu värre ifall något skulle göra att man blir ledsen igen när man har druckit, men man blir snabbare glad med... Hehe

När jag dricker så dricker jag för att det är gott, jag gillar känslan av att släppa loss, allt jobbigt ligger bakom än och man ser allt ur ett annat perspektiv. Men det gäller att lära sig vart sin gräns går, det är inte roligt att bli för full och verkligen inte roligt att få en snefylla!

2010-04-29 @ 21:07:14
URL: http://trixicool.blogg.se/
Postat av: Dagge/ Mackan

Okaj tack för privat lektionen i alkohol-iologi :P , då vet jag hur de fungerar, måste ju pröva de snart....

2010-04-29 @ 22:45:41
Postat av: nisse

Ja, jag sa ju d dagge om man är arg när man dricker så blir man arg.... men det finns ändå ingen självklarthet i att dricka!

2010-04-30 @ 09:23:53
URL: http://nisseistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0