Acceptera som det är..

Jag är inte rädd för nåt, döden,  höjder eller ödet. Döden har man cancer av dödligt form e de bara att acceptera att man ska dö, att dö är nog inget kul men jag vet inte vad jag tror på kanske att de finns nåt på andra sidan...., du vet de där med tunneln och detta...
Höjder , jag har ju lite höjd skräck men att utmana de man e rädd för är ju bra, jag vill allt och vågar allt, Ödet.. 
Ödet tar mig dit den vill, ödet är nåt man ska följa.. mitt öde just nu är i Göteborg.. som alltid :P
Jag får se hur livet blir , ödet avgör! Hur e  ditt öde? ;) Och är de någon som överhuvudtaget vet vad ett öde är , när man säger att allt är öde, är de dött och tomt, när man säger utmana inte ödet är samma som utmana inte döden, och ödet är hur de blir , så blir hela ditt liv.. nu vet du va öde e , ha De Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0