Följ Mitt liv från början till nu..

Hej! Jag måste ju skriva någon intressant i bloggen så de får bli mitt liv från 0-18år.. detta tillhör inte inriktningen komedi, så du vet...
Jag föddes i Möndal och när jag var 1 så flyttade jag till Bräcke som var en mysig stadsdel på Hisingen sedan bodde jag där i 5 år.
Efter de så flyttade jag  7 mil bort Horred som låg i Markskommun.
Där trivdes jag riktigt bra för de va ju i en villa.
Jag kommer nog aldrig och glömma hur härligt de va där, på varma sommardagar, när solen gick ner å himlen var orange/rosa helt otroligt vackert, när man gick ut på balkongen så kunde man se en glimt av Horreds sjön när solen speglade sig där i solnedgången..De va som en dröm.. helt underbart.
Ja  njöt verkligen av livet då.
Sen när jag närmade mig 10...vändes allt upp och ned! Jag blev ledsen i veckor å mådde inte bra!
Min Mamma och Pappa har skiljt sig!


De e något som jag själv helst Aldrig skulle vilja göra om jag var ihop med någon som man Verkligen Älskar!
Sen när jag blev 12 så flyttade Pappa  till Öxnevalla och Mamma som bodde kvar i Horred fast i en 3:a.
Sen gick åren min föreldrar kunde prata med varandra och de va kompisar, vilket jag blev glad över.
Har du märkt att jag inte har haft världens bästa uppväxt men de finns ju värre! Men nu blir de värre för mig!
Sista veckan på Högstadiet gör jag Nationella provet i engelska som visar sig vara 2 poäng från G som ledde till IV ett helt år!
Sen gick jag där träffade en polare som bodde granne med mig i Öxnevalla, som jag inte visste innan jag börja på IV. Ett år gick klarade proven, Studade hårt och praoade i 10 månader på ICA i Horred! ..
Nu va de gymansiet! Vilket skulle man välja? Jag gillar ju Guldsmide och kan mkt om de men nja.... Handels....hmmm .. men HP hamna jag i!
Året gick fort me HP nu e jag i tvåan... och  har flyttat till Drömmarnas stad: Göteborg!
De har gått runt! Men jag skiljer mig lite från en genomsnittlig 18- åring ändå!
Jag har ju aldrig blivit full, aldrig var "ON",  aldrig varit inne på en krog, aldrig gjort någon olagligt.
Men jag har gjort något som inte jag egentligen får göra när man e 18, VAD DÅ? Jo kört spårvagn! typ 10meter då men ändå, minst 21 ska man va för att få köra, men då fyllde jag 18 så...
Men förr eller senare bör jag ju dricka lite....xD då blir jag komisk!
Mer om NU-läget: Jag funderar på om jag ska fixa en etta eller två nästa år eller nåt så jag bor helt själv.. men att fixa en 1-2 kostar ju en hel- del  här i GBG!
FRAMTIDEN?
..Den tänker jag på ibland.
Hur blir den?
Bli de globala katastrofer?
Har jag en fru?
Bor jag i en villa/ lägenhet?
Har jag barn?
Blir de någon undergång ( nja de e ju från filmen 2012 å de tvekar jag till att de sker) ?
Vad jobbar jag?
... ush man får huvudvärk när man tänker på så mycket . Så jag tar dagen som den kommer så får jag försöka göra så allt och alla mår bra och är glada!


// Mackan..Dagge ... från Sveriges nya huvudstad :Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0