Dagge på Winnerbäck -konsert?!

Jaha nu har Dagge fått reda på att de finns flera artister som kan sjunga å göra bättre musik en DJ Tiesto, Per Gessle å såna .
Lars Winnerbäck! Han gör faktiskt riktigt bra låtar å min favorit låt blev: Fribiljet mot himlen, de e ju för bra..så bra så jag lyssnade på den om å om igen..tröttnade inte på den... Så jag får väl tacka Maria Sabel för de :) .
Men till sommarn ser du ut som jag går på en sån där konsert med Lars winnerbäck eller ja jag har lovat de så jag går med på den  .... tyvärr kan inte Dagge( lito) sjunga på scen för Winnerbäck har bokat den ;) ...
Men en sak bör man veta å de e att han gör bra musik , kolla in min å säkert många andras favo låt:
http://www.youtube.com/watch?v=K4yp1PH8OE0
.. i natt drömde jag om dig  å de väckte gamla minnen.. ( ur låten) .... njut av låten å Ha De Gött! // Dagge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0